Молитва богородицы луганской

Детальное описание из нескольких источников: «молитва богородицы луганской» - в нашем некоммерческом еженедельном религиозном журнале.

Молитва богородицы луганской

Возбранный Пророче и изрядный угодниче Христов, Миру показавый велие чудес в земле русской, Второго пришествия Христова предвестителю, Яко имеешь дерзновение ко Господу и непрестанно молись о нас, Да радостно зовем ти:

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Яко с младенческих лет избран Богом, Ему же и моляшеся со смирением, возлюбил Господа всем сердцем своим и творя волю Его исполнением святых заповедей. Мы же со удивлением глаголем:

Радуйся, от рождения своего избранный;

Радуйся, от юных лет Богу угодивый;

Радуйся, мир благочестным житием своим удививый,

Радуйся, еще с юности своея пост хранивый,

Радуйся, молитвы свои к Богу приносивый;

Радуйся, до конца жития освященный,

Радуйся, всех православных Христиан надеждо;

Радуйся, Церкви великая радосте,

Радуйся, неверных крепкое призвание и быстрое обращение к Богу;

Радуйся, гласа нашего скорое слышание;

Радуйся, очей наших светильниче;

Радуйся, крепкий столпе людей благочестивых,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

От рождения своего нищету познал еси, еще не пришед в совершен возраст родителям помощию был и опорой надежною, тем же и мы с родителями своими вопием Богу: Аллилуия!

Видя тебя в поле стадо пасущего не ведали миряне яко Бог сподобит тя пасти стадо словесное. Мы же, видя великую благодать тебе Богом данную, вопием ти со умилением:

Радуйся, двери спасения нам к Богу открывавый,

Радуйся, о Святей Троице славный наш вразумителю;

Радуйся, слова Божьего насадителю;

Радуйся, отрадо к тебе прибегающих;

Pадуйся, безумных вразумление;

Радуйся, надеждо отчаявшихся;

Радуйся, крепкое веры утверждение;

Радуйся, нас в православии укрепивый;

Радуйся, юности великое просвещение;

Радуйся, детей к себе приблизивый,

Радуйся, Богу песнь хвалебную пети нас призывающий,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Видя родители сына своего в благочестии живуща, промышляше о женитьбе его, не разумели еси, яко чадо их возлюбленное Бога возлюбил более нежели жизнь свою земную, с ним же и мы купно вопием Богу: Аллилуиа!

Не могуще более ждати, вопросили сына своего: какая девица ему по душе? Он же, не противяся воле родителей, глагола им: аще Богу бедность более угодна, нежели богатство преходящее. Тем же и мы, дивляхуся твоему безкорыстию, поем тебе сицевая:

Радуйся, бедность за порок не считавый;

Радуйся, злато и серебро ни во что не ставивый,

Радуйся, родителей не желавый огорчати;

Радуйся, Божий промысел усмотревый,

Радуйся, от среды нищеты жену себе избравый,

Радуйся, богатым убранством не прельстишася,

Радуйся, жизнь свою в благочестии соблюдивый,

Радуйся, гордых не хотевый зрети;

Радуйся, смиренных крепкий защитниче,

Радуйся, Евангелие с наслаждением читавый,

Радуйся, Бога всем сердцем и всею душею, всем разумением своим возлюбивый;

Радуйся, Богородицею сердце Твое веселяхуся в радости Небесней,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Не разумеши словеса твои жена на веселии слыша, Яко Духа Святаго исполнившись прорекл ей: Через два года должно родитися у тебя сыну, по пришествии его в возраст, явися ко мне с приданым своим. Мы же, зная исполнение пророчества сего, песнь поем Богу: Аллилуиа!

Стелишася молодая, не понимала еси, что за причина медления твоего. Ты же, печали исполнишася, тихо промолвил ей: Бог – надежда моя, ему одному поклоняюся и служу верно. Ты же да будь мне сестрою и следуй по стопам моим, да получим от Отца Небеснаго воздаяние. Мы же, в ужасе при такой победе над плотию, вопием ти:

Радуйся, плоть молитвою и любовию к Богу победивый,

Радуйся, непорочно себя соблюдивый;

Радуйся, жену к Богу приблизити хотевый,

Радуйся, упование свое на Бога возложивый;

Радуйся, христиан всех изумивый;

Радуйся, смиренно жену ко спасению вразумляй;

Радуйся, безмолвно хуление жены приявый;

Радуйся, родителей осуждение терпевый;

Радуйся, ангельское житие явивый;

Радуйся, оброк Богу давый;

Радуйся, Святым Его и сам последовал и явился свят еси,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Яко знал еси уготованное тебе прибежище Богом в граде Луганске, Поспешил еси к избранному словесному стаду своему, поя Богу песнь: Аллилуиа!

Дьяконом служил в Церкви еси священный Филиппе, Притека туда велие народа, слыша о великой мудрости твоей. Ты же не мечташе о высшем звании, Богу служил еси верно. Тем же и мы восхвалити тебе хотяще глаголим:

Радуйся, народа к Богу призывание;

Радуйся, Церкви великий поборниче,

Радуйся, яко со Ангельскими чинами сподобился Богу служити,

Радуйся, Бога ради с женой разлучивыйся и красотою женской не прельстивыйся;

Радуйся, дитя ея через два года, родившееся от другого мужа, усыновил еси,

Радуйся, гонения великия от неверных испытал еси,

Радуйся, в келии по подобию монахов жил еси,

Радуйся, приношение христиан раздавал суще бедно живущим,

Радуйся, советы добрая давал еси к тебе прибегающим.

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Со всех концов земли стекошася к тебе народ, видя чудеса великия, исцеления получивши, яко в тебе Бог дивно прославился, велигласно поем Ему: Аллилуиа!

Востече к тебе митрополит глаголя: Достоин еси заняти место мое. Ты же отвеча ему со дерзновением: Нищета и неизвестность угодны Богу, Христу следуя, переношу все со смирением. Мы же дивляхуся ответу твоему, возопиим:

Радуйся, Христа ради нищету терпевый;

Радуйся, бедным скорое поможение;

Радуйся, за христиан крепкий молитвиниче,

Радуйся, врачей вразумление;

Радуйся, странников и монахов наставление,

Радуйся, девственных укрепление;

Радуйся, вдов скорое утешение;

Радуйся, скорбящих велия радость;

Радуйся, плачущих успокоение;

Радуйся, обидящих страшный наказателю;

Радуйся, обидимых крепкий защитниче;

Радуйся, грешников строгий обличителю;

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Яко апостолам следуя труд возлюбил еси, отче Филиппе, днем угождая Богу молитвою, нощию работал сторожем на заводе. Да с тобою и мы вопием Богу: Аллилуиа!

Замышляше неверные против тебе, отче Филиппе, страшное убийство егда проходил еси нощию по заводу, подстерегоша тебе. Яко солнечными лучами осияв, предстане Владычице Богородица в Трех Лицах Скорбящая. Враги же устрашившися бежаху ослепленны. Мы же купно с тобою, отче Филиппе, вопием Ей:

Радуйся, Радосте наша, покрый нас пресвятым твоим белым покрывалом;

Радуйся, молящихся тебе, Владычице, без помощи не оставляеши,

Радуйся, верных скорым предстательством своим спасаяй,

Радуйся, заступнице на Тя уповающих;

Радуйся, Мати рода христианского;

Радуйся, христианам помошнице;

Радуйся, милосердная грешных;

Радуйся, всего мира веселие;

Радуйся, за христиан у престола Божия молящаяся,

Радуйся, подательнице всякой благости;

Радуйся, всех скорбящих радосте,

Радуйся, Всеблагая Скоропослушнице, прошения наша во благо исполняющая.

Держаху белый хлеб в руце своей, прорекл еси, отче Филиппе: Аще кто вспоминать мене будет и молиться Пресвятой Богородице Луганской, Сыт будет хлебом и на земли и на Небеси. Услыши и нас ныне вопиющих Богу: Аллилуиа!

Великим объяты трепетом вспоминаше, яко удостоился зрети пречудное явление Матери человечества, явилась образом в воспоминание сего чуда – Святая Икона Богородицы Луганской. Да и мы, уверовав, глаголем:

Радуйся, удостоившийся явления Пресвятой Богородицы,

Радуйся, сподобивыйся читати молитву: Да воскреснет Бог. – на небеси золотыми буквами писанную;

Радуйся, сомнение твое в радость обратишеся;

Радуйся, в бегство молитвою своею демонов обративый,

Радуйся, яко молитва твоя благоугодна Богу;

Радуйся, чудное пение воинства небеснаго слышавый,

Радуйся, чудная священного протоиерея Евфимия похвало тебе прореченная;

Радуйся, он же к тебе с радостию пришед и твоего же благословения испросил;

Радуйся, яко бодрствуеши в трудах многих,

Радуйся, оружием поста крепко себя подкрепивый,

Радуйся, яко облачился еси в одежду праведности,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский

Вышед из церкви, проходил по месту Александровскому, увидев дуб срубленный у дороги лежащий, прорекл еси: Дуб сей да обратится в камение в воспоминание мое, Аще кто не уверует слышанному обо мне, будет свидетель видимому. Яко безсловесный камень чудно свидетельствует о чудесах Божиих, обличая мир в неверии и, призывая воздать Богу хвалу: Аллилуиа!

Видя неверныя чудесами великими себя посрамленна, дерзновенно камень цепями обхватив, пытались убрать его с того места. Мы же с твоими верными дивляхуся возопием:

Радуйся, древо в камень обративый силою веры своей,

Радуйся, даже камением нас к Богу призывающий;

Радуйся, в камне образ дуба чудно сохранивый;

Радуйся, сохранити камень сей во свидетельство до Второго Пришествия Христова обещавый;

Радуйся, обещания свои исполняющий;

Радуйся, цепи крепкие яко нить слабую гневно порвавый;

Радуйся, неверными непобедимый;

Радуйся, верными и сам Луганским крепкостоящим дубом наречешься,

Радуйся, слава о тебе всю землю проиде;

Радуйся, христиан без ответа не оставлявый,

Радуйся, яко Бог о людях тебе окружающих волю свою возвестивый;

Радуйся, предречителю судеб;

Радуйся, на всяк вопрос нам отвечавый,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Просветил нас чудным светом веры во тьме греховней седящих, велие море неверных к Богу обратил и научил слезно вопити Ему: Аллилуиа!

Примером ангельское житие показавый и нас к праведности наставлявый, поучал еси проведовати болящих, оказывати помощь бедно живущим, приютити сироту, вдов защищати, алчущих насытити, – сия добрыя дела творити, якоже заповедано Христом любить ближняго своего, приими от нас похвалу сию:

Радуйся, чудное житие свое нам явивый;

Радуйся, отцем бедных бывый;

Радуйся, детей любве обильная,

Радуйся, много ученых света сего мудростию своею поразивый и к вере призвавый,

Радуйся, бедноживущих надеждо;

Радуйся, безстрашный веры проповедниче,

Радуйся, утверждение сомнящихся;

Радуйся, тебе дивляхуся неверные,

Радуйся, яко в тебе Бог чудно прославися;

Радуйся, яко тобою к Богу приближаемся;

Радуйся, яко через тя велиих благ исполняемся;

Радуйся, яко тебе в напастях своих призывая, скорую [обретаем].

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Слыша кончину твою, стекошася к тебе безчисленное народа множество, Слезно вопили жены, следуя за гробом твоим. Мы же, разумеюще яко сие есть отшествие твое к Отцу Небесному, возопием Богу: Аллилуиа!

В Церкви возрадовахуся избраннии, зряще от тела твоего пречистого исходящии золоти лучи, благодатию нас напояши. Почитающи твою память, благодарно возопием ти:

Радуйся, по успении своем нас не оставивый,

Радуйся, даже после смерти молишася за нас на небеси,

Радуйся, приходити к могиле своей нам заповедавый,

Радуйся, помнящих о тебе храниши;

Радуйся, верным во сне судьбы извещаеши;

Радуйся и в сей час к себе призываеши;

Радуйся, просветителю вселенной,

Радуйся, яко явление Пресвятой Богородицы 13-14-15 июня христианами празднуется;

Радуйся, яко Пасхе сей праздник уравнивается;

Радуйся, яко вси празднующии сии дни спасены будут,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

Сподобил еси избранным зрети вознесение свое, яко небеса отверстии видяще и с Ангельскими чинами и Святыми Отцами тебе стоящего. Мы же ужасахуся слышанному, яко недостойнии видеть сие, возопием Богу: Аллилуиа!

По кончине своей не оставил нас еси, и в сей час дивные чудеса являются, яко призывающим тя, скорый помощниче, исцеление подаеши с верою тебе просящим. Мы же дивляхуся яко благословение твое у могилы испросивше, с водою святою отходим, славя тя сицевая:

Радуйся, яко вода свята без времени хранится от тебе взята еси,

Радуйся, яко прорекл нам: кто воды моей напьется, той разуму наберется,

Радуйся, юности в учении помогаяй;

Радуйся, христианам в праведности жити научаяй,

Радуйся, непорочных в мудрости соблюдаеши,

Радуйся, любящих тя на всякое время храниши,

Радуйся, призывающих тя без помощи не оставляеши,

Радуйся, Верою, Надеждою и Любовию сердца наши исполняеши,

Радуйся, яко тобою приемлем радость небесную,

Радуйся, по Бозе все наше упование;

Радуйся, Великий Столпниче земли русской,

Радуйся, Филиппе, Великий Пророче Луганский.

О святый отче Филиппе, нынешнее приемши наше приношение, от всяких нас бед свободи, в праведном житии соблюди и от погибели вечной спаси, да с тобою воспеваем Богу: Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа !

Молитва к Филиппу Луганскому

О святый отче Филипп Луганский, услыши нас ныне молящихся тебе, Яко по среди скорбей ходим и за веру гонения многия терпим. Ты же сам еси сие испытал и ныне нас укрепи к тебе припадающих и просящих твоей благости. Избави нас от сети дьявольской, не дай погибнуть стаду твоему. Вразуми нас чистым сердцем молитися Богу, укрепи нашу веру. Подай нам вся благая в сей земной жизни и укажи нам путь неукорный к Царствию Небесному. Святый Отче Филиппе, моли Бога о нас, яко мы усердно к Тебе притекаем, скорому помощнику и молитвеннику о душах наших. Аминь

Пророка Твоего Филиппа память, Господи, празднующе, тем Тя, молим, спаси души наша.

Просветившееся Духом чистое твое сердце пророчества бысть светлейшаго приятелище: зриши бо, яко настоящая, далече сущая; сего ради тя почитаем, пророче блаженне Филиппе, славне.

Величаем тя, святый пророче Божий Филиппе, и чтим святую память твою, ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Пресвятая Богородица Луганская

именуемая в трех лицах,

прославляем Тебя с явлением

в граду Луганскому

Помилуй нас и покрой нас

пресвятым Твоим белым

Кто будет молиться этой молитвой, тот будет во век сыт на земле и на небе.

Пресвятая Богородице Луганская,

Прославляем Тебя с явлением граду Луганскому

Матерь Света, именуемая в Трёх Лицах

Пресвятая Богородице Луганская,

Прославляем Тебя с явлением граду Луганскому,

По воздуху скороходящая, именуемая в Трёх Лицах

Пресвятая Богородице Луганская,

Прославляем Тебя с явлением граду Луганскому

Мария Дева, именуемая в Трёх Лицах

Спаси нас и покрый нас Пресвятым Твоим белым покрывалом

C Твоими избранными cпаси нас и покрый нас

Пресвятым Твоим белым покрывалом.

Мы Тебе, Царице Небесная и Владычице молимся,

мы Тебя просим и подай нам, рабом Твоим (3 раза)

Господь Бог наш Вседержитель и Творец (3 раза)

Аллилуиа, Аллилуиа, Аллилуиа ! (3 раза)

к Пресвятой Богородице Луганской

Являющаяся отцу Филиппу в Трёх Лицах Скорбящая

Спаси нас и покрый Пресвятым Твоим Белым Покрывалом

Радуйся, христианам помощница милосердная,

грешных скорая предстательнице,

Радуйся, Всеблагая Скоропослушнице,

прошения наша во благо исполняющая.

Пресвятая Богородица Луганская,

Явилася перед нами в Трёх Лицах, Троеручица,

Раскрыта тайна иконы Богородицы Луганской

В честь этого явления был написана икона – исторический образ и названа Филиппом «Ведение во сне Юго Западная Трех Личная Божия Матерь» Эта икона до конца жизни старца находилась в его келлии. Еще при жизни старца она была сфотографирована и размножена.

«Наши родные слова Русь-русский, и обязательно нужно знать, помнить и не забывать, что было крещение Руси, а не Украины. Киев-это второй Иерусалим и мать русских городов. Киевсая Русь была вместе с Великой Россией. Киев без Великой России и в отдельности от России, не мыслем ни в каком и ни в коем случае» (Преподобный Лаврентий Черниговский).

В Луганской Иконе нет ничего случайного или лишнего! Как и в пророческих словах, данных святому Филиппу!

По известным пророчествам Вещего Авеля в марте 1796 года были написаны две чудотворные иконы.

А на полях другой иконы Рождества Пресвятой Богородицы написано:

“Во дни праздника Святыя иконы сия прииде до дар святых яко царь, двухкрат имя его, до дар святых”.

Данные иконы так же несут в себе много символов и тайн, ждущих открытия.

45 так как ты видел, что камень отторгнут был от горы не руками и раздробил железо, медь, глину, серебро и золото. Великий Бог дал знать царю, что будет после сего. И верен этот сон, и точно истолкование его!» (Даниил 2. 44-45).

Светлая Царская дорога, или ложбина, которую взрыл, очистив и осветив катящийся во тьму золотой Камень, сразу перед Камнем заканчивается, как бы размытым голубым пятном. Что в связи с динамикой зарывшегося в землю Камня может означать только источник с водой. А в контексте осознания роли Царя в данных сюжетах Иконы – источник «живой воды» или проявлений Святого Духа через Православного Царя! Что подтверждает и использование голубого цвета на Иконе! Роль Царя в очищении Церкви, во всемирной проповеди вместе со «вторым светильником» – воскресшим Серафимом Саровским, освещена во множестве пророчеств! В том числе и в Библии и в Откровении Иоанна!

Материал о данных и других иконах и изображениях Царя и их чудесных обретениях можно прочитать здесь:

В верхнем правом углу Луганской Иконы группа монахов, во главе с несущим светильник Святым, несет необычные древки. На одних белые флажки – символ мира, другие же – без флагов. Скорее их можно назвать не флагами, а копьями. Что является символом боя и означает, что на данном сюжете иконы изображена святая рать, состоящая не только из монахов молитвенников, монахов-миротворцев, но и святых воинов! Белые стяги, скорее всего обозначают белый флаг на другой иконе Царя Иоанна Грозного с белым флагом, на котором изображен красный православный крест.

Монах, несущий светильник, в котором Филипп узнал « (был жив вплоть до 50-х годов нашего столетия), который постоянно юродивого по имени Марочка сидел у храма и просил копеечку больше копейки никогда не брал)» может означать что «нищего Царя» «приведет» какой-то нищий святой монах или священник! Если Царь – это библейский Илия, то священник должен быть Енохом. А по православным пророчествам – Серафимом Саровским. «Копеечка» так же является символом – Копейника или Всадника на белом Коне, поражающего змея из преисподней.

По пророчествам некоторые евреи станут православными и рядом с Царем. Некоторые даже иудеи опомнятся по пришествии на Иерусалимский трон Антихриста и так же отвергнув “зверя”, обратятся в православие и спасутся.

«Доподленно известно, что почивший в Бозе прошлым летом (2001 г.) схиигумен Иероним Санаксарский очень обрадовался, когда впервые увидел привезенный к нему первообраз иконы “Воскрешающая Русь”. Вот как об этом вспоминают очевидцы: –

– “Матушка. Наконец-то явилась! Она, Она. Явилась! Я знал, знал. Когда придет к нам Богоматерь во всем белом, начнется истинное возрождение России.”

Старец ходил по келлии. На нем такая радость. Батюшка Иероним просветлел, весь сияет. Ищет келлейника.

– Амвросий, Амвросий, – громко звал схииегумен Иероним, продолжая ходить по келье, – Ты посмотри кто к нам пришел!

Затем он занес икону в свою келью, поставил на столик и зажег огромную свечу. Дверь была приоткрыта и мы видели, как они встали на колени и начали молиться. В келье горели свечи. Они молились перед явно живой Владычицей Небесной. Оставшись один, батюшка заперся и не выходил оттуда трое молитвенных суток.

После трехдневного затвора батюшки схииегумена о. Иеронима Божия Матерь Сама сообщила: “Мой день сегодня! “Было 12 декабря».

Луганская Икона Богородицы не даром не имеет рамки! Икона границы сюжетной композиции. Луганская Икона безгранична!

На иконе есть пять единых в общем смысле Иконы сюжета, уходящих с Иконы в бесконечность.

Дай Господи Победу тем, кто заслужил ее своими трудами!

Комментарии (164)

над Луганском и деяния старца Филиппа.

Святой старец Филипп Луганский.

Ровно 100 лет и 1 год назад диакону Филиппу Луганскому явилась Богородица!

Просил же – на данной теме не распространяться о Славике!

Сама статья имеет огромное значение и несет огромный объем информации, который истинные Старцы дополняли пророчествами! Вот и есть что обсудить.

И количество и качество его фанатов полностью доказывает пагубу пути, который раскрыл “младенцестарец”!

Читайте и выкладывайте комменты на данной теме!

Ибо уже одной ногой.

Особенно за пророчество Сергия Радонежского.

С данными с пророческой иконы совпадает и информация о “светильнике пред престолом” – Илие или Иоанне Крестителе.

Из разных источников приходит информация, что грядущий Царь является одним из высочайших Иерархов!

Русский Секрет Фатимы или спрятанная Сенсация

Судьба России и Царя в Пророчествах.

Что важного Вы нашли в данной статье и почему срочно?

Кроме вариантов Крестных Ходов вокруг Луганска не нашел ничего нового.

О возрасте Богородицы на иконе. Совершенно ясно, что возраст на иконе связан с вехами Ее

земной жизни. А это: Благовещение 14(16)лет; Распятие Господа-Вознесение 47(49)лет; Успение 59(61)лет.

О том, когда придет Царь по словам блж. Паши Саровской. Обязательное условие- должно пройти 70 лет со дня гибели всей семьи. Тоесть первый срок прихода в случае покаяния народа- не раньше 1987г. Потом проверяется покаяние каждые 10 лет: 1997г,. 2007г., 2017г.

Об изображениях на иконе. В правом нижнем углу изображен сам отец Филипп. Одежда соответствует его работе- работал сторожем в ночную смену. Про себя во время Явления он говорит так: “Видел себя стоящим и лежащим одновременно”.

О канонизации самого отца Филиппа. Не канонизирован из-за иконы. Тогдашнее (да сегодняшнее) епархиальное начальство ни саму икону, ни Явление НЕ ПРИНЯЛО. Объясняли просто: В трех лицах может быть только Пресвятая Троица. Доказательство не приятия- отсутствие какой-либо часовни(не говоря о храме) на месте Явления, отсутствие празднования как Паски дня Явления Божией Матери, прятание самой иконы Трех-Личной у простых людей, написание епархией ВЗАМЕН этой иконе иконы с похожим названием (Богородица Луганская, находится в Петропавловском храме г.Луганска).

Одна ночная молитва идёт за десять.

О чём будете просить, в том будет оказана помощь Богом».

Оценка 4.1 проголосовавших: 11
ПОДЕЛИТЬСЯ

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here